Klachten of opmerkingen?
Laat het ons weten

Babygeschenkshop.nl verbetert continu haar website, assortiment en service. We horen graag van je als je verbeterpunten hebt!

Heb je een suggestie?
We staan altijd open voor jouw ideeën! Heb je een opmerking, vraag, of verbetering die je graag met ons wilt delen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat je een reactie krijgt.

IK HEB EEN KLACHT!

Een klacht? Wij lossen het graag samen op!

We begrijpen dat een vervelende ervaring niet ongedaan kan worden gemaakt, maar we doen ons best om de situatie alsnog een positieve wending te geven. Bij ons staat klanttevredenheid voorop, en we leren graag van onze fouten!

Wat te doen als je een klacht hebt?
Hoewel we altijd streven naar de beste kwaliteit en service, kan het soms voorkomen dat er iets misgaat. Als je een klacht hebt, neem dan gerust contact met ons op via info@babygeschenkshop.nl. We willen samen met jou een passende oplossing vinden.
We garanderen dat we binnen zeven dagen een inhoudelijke reactie geven op je klacht.

Niet tevreden met de oplossing?
Als we er samen niet uitkomen, kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Daarnaast kun je je klacht ook indienen bij de Onlinegeschillenbeslechting (ODR) van het Europees platform.